TEL. 507 760 303
Projekt i wykonanie systemu monitoringu wizyjnego.

Stworzenie odpowiedniego produktu jakim jest system telewizji przemysłowej to proces składający się z trzech zasadniczych etapów:

    ETAP I – projekt systemu


  • zapytanie ofertowe – po pierwsze skontaktuj się z nami, mailowo lub telefonicznie,
  • określenie potrzeb klienta – odpowiemy na Twój kontakt oraz pomożemy określić jakie masz oczekiwania co do systemu i jakie fundusze chcesz przeznaczyć na ten cel,
  • wizja lokalna na obiekcie – ustalimy dogodny termin spotkania, celem dokonania tzw wizji lokalnej, która pozwoli określić ilość potrzebnych punktów kamerowych do spełnienia oczekiwań odnośnie systemu,
  • przygotowanie oferty – przygotujemy wielowariantową ofertę uwzględniającą wizję lokalną oraz oczekiwania co do systemu, byś mógł porównać różne produkty,
  • decyzja i podpisanie umowy – po wyborze najlepszego rozwiązania sprzętowego i podjęciu przez Państwa pozytywnej decyzji, w sprawie budowy systemu monitoringu, zostanie podpisana umowa zawierająca wszystkie uzgodnienia, koszty oraz termin wykonania instalacji.

    ETAP II – wykonanie systemu


  • montaż elementów monitoringu CCTV - położenie okablowania, instalacja punktów kamerowych oraz punktów dostępowych (przy systemie bezprzewodowym),
  • konfiguracja i uruchomienie systemu – to najbardziej precyzyjny etap prac związanych z wdrożeniem systemu do eksploatacji; instalujemy odpowiednie oprogramowanie i dokonują ustawień poszczególnych punktów kamerowych, punktów dostępowych oraz ustawień sieciowych rejestratorów,
  • szkolenie personelu obsługującego system – przeprowadzone szkolenie dla Administratorów pozwala na samodzielną obsługę systemu, nadajemy uprawnienia do systemu.

    ETAP III – serwis i obsługa klienta


  • wykonanie instalacji, montaż oraz uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego CCTV to nie koniec kontaktu z klientem; dla prawidłowego działania systemu niezbędne jest wykonywanie gwarancyjnych przeglądów technicznych sprzętu oraz wsparcie techniczne a nawet (w razie potrzeby) 24-godzinnym serwis, co jest oferowane przez naszą firmę w ramach gwarancji,
  • umowa serwisowa - po okresie gwarancyjnym dajemy możliwość podpisania umowy serwisowej z nasza firmą, celem utrzymania po gwarancyjnego serwisu oraz bezpłatnych konsultacji w kwestii rozbudowy serwisowanego systemu.

 

  • © 2010 Marcin Klepacz. Wszelkie prawa zastrzeżone